Inovativní manažer marketingu PODRUHÉ.

Po roce opět zahajujeme sérii školení na téma "Inovativní marketing"

Inovace v organizaci se netýká jen výrobků či služeb, pracovních nebo technologických postupů. Také marketingové aktivity organizací musí reagovat na měnící se prostředí, chování zákazníků, způsob jejich komunikace, nákupní chování, atp.  Musí procházet neustálým procesem inovace.

Hlavní cíle programu jsou:

  • Ukázat na nové (inovativní) možnosti a postupy v oblasti marketingu zboží a služeb
  • Ukázat na nové hrozby v oblasti marketingu
  • Poskytnout praktické rady a návody pro strategické využití inovativního marketingu v organizaci
  • Poskytnout praktické nástroje a znalosti pro plánování nových marketingových aktivit

 

Struktura:

Vzdělávací program se skládá z pěti samostatných celků (dní):

  1. Marketing v době wikinomie a referenční ekonomie
  2. Marketing na síti: E-commerce a e-byznys a jejich marketingové využití
  3. Inovativní personální marketing
  4. Inovativní „Business Intelligence“ - marketingová data a postupy při jejich získávání
  5. Využití nových technologií v marketingu firmy

 

Více info a registrace ZDE.